Cytat: malikali w 15 Wrzesień 2014, 22:17:05Cóż producent w tym przypadku wiedział bardzo dobrze, co robi. A raczej czego nie musi robić, bo wystarczy cena z księżyca i bajeczka dla naiwniaków 
Oczywiście, tak działa marketing na tę grupe docelową. Przecież miarą hiendu jest cena. To ona pozycjonuje produkt. Podobnie jest z "marketingowaniem" innych grup docelowych. Tez dobiera się odpowiednie techniki "nakręcania" - tylko inne. Np. znane wszystkim hasło "Nie dla idiotów"
Cytat: StaryM w 15 Wrzesień 2014, 22:25:52
Cytat: malikali w 15 Wrzesień 2014, 22:17:05Cóż producent w tym przypadku wiedział bardzo dobrze, co robi. A raczej czego nie musi robić, bo wystarczy cena z księżyca i bajeczka dla naiwniaków
Nic dodać nic ująć. Pozostaje kupić piega Harmonixa i przykleić sobie na czoło. :D

Ja przynjamniej miałem je w ręku.
To też typowy zabieg marketingowy. I raczej nie przeznaczony do oddzielnej sprzedaży a jako dodatkowy "gift", który ma zastapić ewentualny upust cenowy od tego, co klient zamierza faktycznie kupić. Taki dodatkowy, bezpłatny  "całus" ;)
Cena więc jest bardzo istotna, bo podświadomie klient ma czuć, ze wydał znacznie mniej niż w rzeczywistości. Nawet utargował dużo...
To wszystko naprawdę nic nowego, a wy stale jakbyście odkrywali koło na nowo.;)

My niczego nie odkrywamy. Już od dawna powtarzam, że nie rozumiem jak mozna sie nabierać na takie stare chwyty.

Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:15:38Ja przynjamniej miałem je w ręku.
No i coś z tego wynika?
A man can never have enough turntables.

Cytat: bum1234 w 15 Wrzesień 2014, 23:23:18
My niczego nie odkrywamy. Już od dawna powtarzam, że nie rozumiem jak mozna sie nabierać na takie stare chwyty.
Odkąd świat światem, samce zawsze udowadniały sobie, kto ma najdłuższego :)
I tak będzie.
To, ze "wszystko" gra tak samo, to tez chwyt marketingowy. I też nie mogę się nadziwić....


Cytat: StaryM w 15 Wrzesień 2014, 23:27:31
Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:15:38Ja przynjamniej miałem je w ręku.
No i coś z tego wynika?
Szukał stylowych guzików do palta  :)

Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:30:30To, ze "wszystko" gra tak samo, to tez chwyt marketingowy. I też nie mogę się nadziwić....
Kompletna brednia. Marketing polegający na namawianiu do niekupowania? Zwyczajnie się zakałapućkałeś.
A man can never have enough turntables.

Cytat: StaryM w 15 Wrzesień 2014, 23:42:46
Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:30:30To, ze "wszystko" gra tak samo, to tez chwyt marketingowy. I też nie mogę się nadziwić....
Kompletna brednia. Marketing polegający na namawianiu do niekupowania? Zwyczajnie się zakałapućkałeś.
Kompletnie nic nie rozumiesz. :)
Do kupowania taniej masówki.

Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:47:36Kompletnie nic nie rozumiesz. :)
Do kupowania taniej masówki.
Sorry, ale to nadal brednia.
Target taniej masówki nie pokrywa się kompletnie z targetem drogiego sprzętu audio. To tak samo, jak byś chciał mi wmówić, że jestem targetem reklam podpasek.
A man can never have enough turntables.

StaryM, zacznij czytać ze zrozumieniem :)
"Oczywiście, tak działa marketing na tę grupe docelową. Przecież miarą hiendu jest cena. To ona pozycjonuje produkt. Podobnie jest z "marketingowaniem" innych grup docelowych. Tez dobiera się odpowiednie techniki "nakręcania" - tylko inne. Np. znane wszystkim hasło "Nie dla idiotów" "