#670 16 Wrzesień 2014, 09:37:54 Ostatnia edycja: 16 Wrzesień 2014, 09:41:18 by Lech36
Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:30:30To, ze "wszystko" gra tak samo, to tez chwyt marketingowy.
To czy coś gra tak samo czy inaczej każdy może przekonać się sam. Czasem takie porównanie jest banalnie proste. Tylko odrobina dobrej woli i już się wie czy coś się różni czy nie i jest się wolnym od marketingowego wciskania kitu o nieprawdopodobnej jakości jakiegoś wyrobu za który trzeba zapłacić np. 120k$ (wątek na AS o jakimś DAC). Kupujemy świadomie. Może być drogo i hi-endowo jeżeli ktoś ma takie życzenie i go na to stać, ale zawsze świadomie. Mi sprawia przyjemność uzyskiwanie dobrych efektów przy możliwie niskich nakładach. Gdybym wydał jakąś ogromną kwotę pieniędzy na sprzęt, który nie potwierdziłby swoich cudownych w reklamach właściwości to bym się trochę męczył. Odnoszę wrażenie, że trochę takich "męczących" się pisze na różnych forach, ale w większości są to przerzucacze "ton" sprzętu poszukujący nieistniejącego Grala, którzy przerzucony sprzęt muszą upłynnić najlepiej bez straty (nieudolni hobbyści) lub z zyskiem (handlarze).   
Przerzucać nie trzeba bezmyślnie. Można to robić z głową, ale to tylko u świadomych hobbystów. Bezmyślność klienta to dla handlowców cenna cecha. Doskonały target dla marketingu. Dlatego na niektórych forach tematycznych próbuje się tą "bezmyślność" utrzymywać za wszelką cenę.     

To nadal jest brednia. Jakkolwiek byś nie próbował odwracać kota ogonem. Marketing jest wtedy, gdy zachęca się kogoś do kupna, a nie wtedy, gdy się zniechęca. Chyba, że uznajesz iż cała grupa tu dyskutujących, to zakamuflowanie przedstawiciele Media Markt.
A man can never have enough turntables.

#672 16 Wrzesień 2014, 09:46:18 Ostatnia edycja: 16 Wrzesień 2014, 09:53:07 by Lech36
Cytat: StaryM w 16 Wrzesień 2014, 09:39:55Chyba, że uznajesz iż cała grupa tu dyskutujących, to zakamuflowanie przedstawiciele Media Markt.
A jak ktoś sprzedaje prywatnie i wzmacnia sprzedaż przez pisanie pod różnymi nikami to co ?
Mi nie przeszkadza żaden marketing. Wiem jak się przed nim bronić i próbuję nauczyć innych jak robić żeby zakup był świadomy a nie przesiąknięty marketingiem. Wielu ludzi tego nie chce. Już to zauważyłem. Nie potrafię znaleźć uzasadnienia dlaczego. Widać hobby ma swoje prawa.
Cytat: StaryM w 16 Wrzesień 2014, 09:39:55Marketing jest wtedy, gdy zachęca się kogoś do kupna, a nie wtedy, gdy się zniechęca.
Z tym zdaniem oczywiście się zgadzam. Odwracanie kota ogonem to nie moja specjalność tylko niektórych powiedzmy innych.

#673 16 Wrzesień 2014, 09:58:22 Ostatnia edycja: 16 Wrzesień 2014, 09:59:58 by jar1
Cytat: StaryM w 16 Wrzesień 2014, 09:39:55
To nadal jest brednia. Jakkolwiek byś nie próbował odwracać kota ogonem. Marketing jest wtedy, gdy zachęca się kogoś do kupna, a nie wtedy, gdy się zniechęca. Chyba, że uznajesz iż cała grupa tu dyskutujących, to zakamuflowanie przedstawiciele Media Markt.

Stary, trzymaj Ty się bardziej tego, co ja napisałem, a nie tego, co sobie sam w głowie konfabulujesz.
Bo, póki co, to gadasz sam ze sobą albo wyimaginowanym przeciwnikiem;)

Cytat: Lech36 w 16 Wrzesień 2014, 09:37:54Odnoszę wrażenie, że trochę takich "męczących" się pisze na różnych forach, ale w większości są to przerzucacze "ton" sprzętu poszukujący nieistniejącego Grala, którzy przerzucony sprzęt muszą upłynnić najlepiej bez straty (nieudolni hobbyści) lub z zyskiem (handlarze).   

Klasyczny przykład takiego przerzucacza to Stefek z AS. Pół Warszawy (tej audiofilskiej oczywiście) ma już po nim sprzęt. Jest bardzo nerwowy, moje próby zdyskredytowania reimyo powoduja u niego ataki szału ;) Zdążył juz nazwać mnie kłamcą, który nie posiada żadnego sprzętu ;)

Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:30:30To, ze "wszystko" gra tak samo, to tez chwyt marketingowy. I też nie mogę się nadziwić....

największy hłyt to taki, że nikt tak nigdy nie powiedział :) tylko audiofile sobie tak wymyślili, że ktoś, gdzieś :))

Cytat: bum1234 w 16 Wrzesień 2014, 10:09:56Zdążył juz nazwać mnie kłamcą, który nie posiada żadnego sprzętu
Znam dobrze ten koronny argument :), choć kłamcą jeszcze nikt mnie nie nazwał, ale się chyba narażam więc wszystko przede mną.

Cytat: XYZPawel w 16 Wrzesień 2014, 11:22:53
Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:30:30To, ze "wszystko" gra tak samo, to tez chwyt marketingowy. I też nie mogę się nadziwić....

największy hłyt to taki, że nikt tak nigdy nie powiedział :) tylko audiofile sobie tak wymyślili, że ktoś, gdzieś :))
A co na to Mzumbwa? :)

jar1: przyparty do muru zawsze bredzi od rzeczy :)

Cytat: jar1 w 16 Wrzesień 2014, 09:58:22Stary, trzymaj Ty się bardziej tego, co ja napisałem, a nie tego, co sobie sam w głowie konfabulujesz.
Bo, póki co, to gadasz sam ze sobą albo wyimaginowanym przeciwnikiem;)
I kto to mówi?
Przypomnę, że:
Cytat: jar1 w 15 Wrzesień 2014, 23:30:30To, ze "wszystko" gra tak samo, to tez chwyt marketingowy. I też nie mogę się nadziwić....
1. Nikt nigdy nie powiedział, że wszystko gra tak samo.
2. Chwyt marketingowy to coś, co stosuje handlowiec, aby sprzedać towar. Jeśli ja coś piszę, czy Paweł, czy inni dyskutanci, to jest chwyt marketingowy? Ty stosujesz tutaj chwyty marketingowe?
Krótka wypowiedź i double false. ;)
To raczej ty od początku tej dyskusji polemizujesz z audiofilską legendą, że ktoś kiedyś, jakiś wróg audiofilów, powiedział, że WSZYSTKO GRA TAK SAMO. Nikt z dyskutantów nigdy tego nie twierdził. Może zatem zcznijmy od tego, że dyskutujesz TY właśnie z urojonym przeciwnikiem.

A man can never have enough turntables.